کودک و بیماری های فصل تابستان

وضعیت فعلی
ثبت‌نام نشده
قیمت
170 هزار تومان

با شروع تابستان و آغاز فصل گرما، طبیعت دگرگونی های خود را به وضوح نشان داده و هر عضو بدن انسان نیز به عنوان جزئی از این کل منسجم و هدفمند نظام خلقت، برای تطابق هرچه بیشتر با شرایط آب و هوایی و اقلیمی دچار تغییر و تحولاتی می شود.
طب سنتی ایرانی ما از قدیم همواره به فکر روش هایی برای حفظ صحت این جسم و جان هوشمند بوده و با تلاش حکیمان فرزانه خود، به تناسب هر فصل از سال، توصیه هایی غنی برای اولا پیشگیری و سپس درمان بیماری های فصول ارائه داده است.
طبیعی است که کودکان به سبب جسم و جان لطیف خود، در برابر این بیماری ها آسیب پذیرتر بوده و بیشتر به آنها دچار می شوند.

فصل گرما نیز که به معنی شروع تعطیلات تابستانی کودکان و بازی های در فضای باز و سفرهای تفریحی و …نیز هست، آنها را در معرض گرما و خشکی زیاد قرار داده و به کم آبی و گرمازدگی دچار می کند.

از طرفی نه میتوان و نه باید انرژی بالای کودک را، که ناشی از ذات با طروات و کنجکاو اوست، به سبب ترس از ابتلا به بیماری های تابستانه محبوس کرد. که این خود تاثیرات بسیار مخرب تری بر روح و جسم او خواهد گذاشت.


پس چاره چیست؟ این سوالی ست که بسیاری از والدین نگران با رسیدن به این فصل از خود می پرسند و همواره در پی راهکار جامعی برای پیشگیری از ابتلای کودکشان به گرمازدگی و همینطور درمان های خانگی برای رفع این بیماری هستند.
در این پکیج آموزشی که بر اساس سخنان دکتر مژده پورحسینی، دکترای تخصصی طب سنتی ایرانی، گردآوری شده است، به صورت مفصل به شایع ترین بیماری های تابستانه کودکان، علت، علائم، تدابیر پیشگیری و توصیه های درمانی برای رفع آنها پرداختیم. امید است که با گذراندن این جلسات،و انجام تدابیر ساده، قابل فهم و در دسترس آن در سبک زندگیتان، تابستانی پر از آرامش و سلامتی را برای خود و خانواده تان به ارمغان بیاورید.


میتوانید قبل از خرید این دوره، فایل جلسه اول آن را به صورت رایگان مشاهده بفرمایید.